ŞİRKETLERİN ÇALIŞAN İLETİŞİMİNİ GÜCLENDİRECEK YENİ YAKLAŞIM: "KURUMSAL İYİLİK MODELİ"
Ülkemizdeki iş dünyasının tanınan eğitimci ve yönetim danışmanlarından Ayşen Laçinel, kurum içi iletişimde yeni bir dönemi başlatacak olan “Kurumsal İyilik Modeli”ni tanıttı.
01 Aralık 2025 - 18:11
Model, şirketlerin çalışan bağlılığını artırmak, yöneticilerin iletişim becerilerini güçlendirmek ve kurum kültürünü iyileştirmek amacıyla iyilik, nezaket, şefkat ve profesyonel netliği bir araya getiriyor.
Kurumsal İyilik Modeli, çalışanların psikolojik güvenliğini merkezine alan; maddi olmayan
motivasyon kaynaklarını etkili iletişimi ve sürdürülebilir liderlik yetkinliklerini geliştirmeyi
hedefleyen bütüncül bir yaklaşım sunuyor. İnsan kaynakları yönetim danışmanı, eğitmen ve
Gençler İçin İyilik Derneği Başkanı Ayşen Laçinel’in uzun yıllara yayılan danışmanlık, insan
kaynakları ve eğitim deneyimleri, bu modelin temelini oluşturuyor.
Kurumsal İyilik Modeli, şirketlere özel tasarlanan 4 ana başlıktan oluşuyor Modelin çıkış noktası hakkında bilgiler veren Ayşen Laçinel, şunları söyledi:
“Şirketlerin en büyük ihtiyacı, artık sadece performans değil; güven, bağ kurma, etik liderlik
ve sağlıklı iletişimdir. İyiliğin, profesyonel iletişimin ayrılmaz bir parçası olduğuna inanıyorum. Kurumsal İyilik Modeli ile şirketlere sadece verimliliği değil; çalışanların birbirlerini dinlediği, değer verdiği ve birlikte geliştiği bir kültürü kazandırmayı amaçlıyoruz. Model, bu yıl itibariyle ülkemizin öncü kurumlarda pilot olarak uygulanmaya başlayacak. Hedefimiz, bu yeni yaklaşımın, yerel şirketlerden uluslararası firmalara kadar geniş bir alanda yaygınlaşmasıdır.”
Firmalara özel tasarlanan Kurumsal İyilik Modeli’nde 4 ana başlık şunlar:
1-İyilik Odaklı Liderlik,
2-Psikolojik Güvenliğe Dayalı Kurum Kültürü,
3-Yöneticiler İçin Etkili ve Nezaketli İletişim Becerileri,
4-Çalışan Bağlılığı ve Takdir Sistemleri,
Kurumsal İyilik Modeli, çalışanların psikolojik güvenliğini merkezine alan; maddi olmayan
motivasyon kaynaklarını etkili iletişimi ve sürdürülebilir liderlik yetkinliklerini geliştirmeyi
hedefleyen bütüncül bir yaklaşım sunuyor. İnsan kaynakları yönetim danışmanı, eğitmen ve
Gençler İçin İyilik Derneği Başkanı Ayşen Laçinel’in uzun yıllara yayılan danışmanlık, insan
kaynakları ve eğitim deneyimleri, bu modelin temelini oluşturuyor.
Kurumsal İyilik Modeli, şirketlere özel tasarlanan 4 ana başlıktan oluşuyor Modelin çıkış noktası hakkında bilgiler veren Ayşen Laçinel, şunları söyledi:
“Şirketlerin en büyük ihtiyacı, artık sadece performans değil; güven, bağ kurma, etik liderlik
ve sağlıklı iletişimdir. İyiliğin, profesyonel iletişimin ayrılmaz bir parçası olduğuna inanıyorum. Kurumsal İyilik Modeli ile şirketlere sadece verimliliği değil; çalışanların birbirlerini dinlediği, değer verdiği ve birlikte geliştiği bir kültürü kazandırmayı amaçlıyoruz. Model, bu yıl itibariyle ülkemizin öncü kurumlarda pilot olarak uygulanmaya başlayacak. Hedefimiz, bu yeni yaklaşımın, yerel şirketlerden uluslararası firmalara kadar geniş bir alanda yaygınlaşmasıdır.”
Firmalara özel tasarlanan Kurumsal İyilik Modeli’nde 4 ana başlık şunlar:
1-İyilik Odaklı Liderlik,
2-Psikolojik Güvenliğe Dayalı Kurum Kültürü,
3-Yöneticiler İçin Etkili ve Nezaketli İletişim Becerileri,
4-Çalışan Bağlılığı ve Takdir Sistemleri,
17:09






FACEBOOK YORUMLAR