LASİAD "11. LALELİ FASHION SHOPPING FESTİVAL"İ 18 AĞUSTOS'TA BAŞLIYOR
Lasiad Başkanı Giyasettin Eyyüpkoca, “Laleli’yi Laleli yapan hızlı moda, hızlı üretim, geniş ürün yelpazemiz, konumumuz ve fiyatlandırma. Hepsi birleştiğinde bizi, birinci ve tercih edilen yapıyor. Laleli’nin kıymetini bilmeliyiz”

06 Ağustos 2025 - 12:36
Kısa adı LASİAD olan Laleli Sanayici ve İşinsanları Derneği tarafından 18–19 Ağustos tarihlerinde, 11.ncisi düzenlenecek olan “Laleli Fashion Shopping Festival”i basın toplantısı Crowne Plaza Old City Hotel de gerçekleşti.
LASİAD Başkanı Giyasettin Eyyüpkoca basın toplantısında yaptığı konuşmada, 18-19 Ağustos’ta yapılacak festivalle ilgili 6-7 aydır titiz bir çalışma içinde olduklarını belirterek şunları söyledi:
" Bir çok ülkede festivalle ilgili PR çalışması yaptık. Ama maalesef bütün dünyada global bir kriz var. Özellikle bizim pazarlarımıza büyük etki eden ve hala devam eden Rusya Ukrayna savaşı var. Onun olumsuz etkilerini hala hissediyoruz. Altını çizerek söylüyorum, İsrail’in yaptığı soykırım var ki İsrail’i lanetliyoruz. Sözün bittiği yerdeyiz. Böyle bir dönemde böyle bir festival yapmak hiç kolay değil. Bizden desteğini esirgemeyen İstanbul Ticaret Odası’na, Türkiye İhracatçılar Birliği’ne, İHKİB’e, Fatih ve Büyükşehir Belediyesi’ne ve katkı sunan tüm sponsorlarımıza teşekkür ederiz ”
Lasiad Başkanı Eyyüpkoca gazetecilerin Laleli'nin tekstilin merkezi olması ile ilgili olarak sordukları sorularla ilgili de şöyle konuştu:
"Laleli’yi Laleli yapan hızlı moda, hızlı üretim, geniş ürün yelpazemiz, konumumuz ve fiyatlandırma. Hepsi birleştiğinde bizi birinci ve tercih edilen yapıyor. Bu sene festivalin teması “Sokak Modası”, kalıcı sloganımız da “Modanın Yükselen Yıldızı Laleli.” Laleli’yi dünyanın en büyük açık hava alışveriş merkezi olarak adlandırıyoruz. Dünyanın hiçbir yerinde bu kadar entegre bir tesis yok. Tarihi yarımadanın kalbinde tam anlamıyla bir cazibe merkeziyiz. Laleli’nin kımetini bilmeliyiz. 50-55 kadar ülkeyle çalışıyoruz. Afrika’dan Avrupa’ya, Ortadoğu’dan Balkan ülkelerine kadar Laleli’yi görebilirsiniz. Bu noktaya gelmek için çok çalıştık ve devam edeceğiz.Ekonomi ve tesktilin bu kadar sıkıntılı olduğu bir dönemde böyle bir çalışma için emek veren Komite Başkanımız Murat Dalma, yönetim kurulumuz ve çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. ”
Festivalin hedefi ilgili olarak görüşlerini aktaran Eyyüpkoca sözlerini şöyle sürdürdü:
"Festivalin hedefi, Laleli'nin küresel ölçekte moda, tasarım ve ticaret merkezi kimliğini daha da güçlendirmek. Bu festival, firmalara hem uluslararası pazarlar da görünürlük svğlamak, hem de bölgenin ihracat potansiyelini artırmak açısında, büyük bir fırsat sunuyor.Ayrıca festival doğrudan satıştan çok, tanıtım ve prestij odaklı, Laleli'nin global vitrin haline gelmesi, tüm esnafımıza uzun vadeli müşteri potansiyeli kazandırması açısından da son derece önemli."
Lasiad Başkanı Gipyasettin Üyyüpkoca, genç girişimcilere de seslenerek, Laleli'ye ve vizyonuna sahip çıkmaları konusunda çağrıda bulunarak; " Bu festival sadece bugünün değil geleceğin vizyonunu inşa ediyor. Laleli'nin enerjisini, yenilikçiliğini ve işbirliği ruhu yakalayın. Çünkü bu festival bir etkinlikten fazlası, bir dönüşüm bir qbaşarı yolculuğjdur" dedi.
Festival süresince, Laleli Ordu Caddesi’ne kurulacak stantlar ve LED kuleler iki gün boyunca aktif olacak. Ayrıca ilk gün Laleli Caddesi’nde gerçekleştirilecek olan defile, katılımcı firmaların ihracat gücünü ve koleksiyonlarını dünya vitrinine taşıyacak.
Festivale, başta Rusya, Ukrayna, Kazakistan, Özbekistan, Romanya, Polonya, Cezayir, Suudi Arabistan ve Afrika Ülkeleri olmak üzere pek çok ülkeden binlerce yabancı ziyaretçi katılacak.
18 Ağustos’ta Laleli Caddesi’nde gerçekleşecek defile de sergilenecek her koleksiyon, bir yandan tasarımı öne çıkarırken, diğer yandan Türkiye'nin tekstil ihracatındaki gücünü temsil edecek. Dijital görünürlük, marka iletişimi ve moda diliyle yapılacak sunumlar, Laleli firmalarına uluslararası alıcılara güven verme imkânı da sunacak.
Prodüksiyonunu Öner Evez ve Yakup Biçer’in üstlendiği ve büyük bir ekibin katkısıyla gerçekleşecek olan festival, Laleli’nin enerjisini yeniden sahada hissettirecek. Ayrıca İstanbul’un marka şehir kimliğine katkı sunarken, bölgedeki tekstil ihracatçılarına yepyeni fırsatlar yaratacak…



LASİAD Başkanı Giyasettin Eyyüpkoca basın toplantısında yaptığı konuşmada, 18-19 Ağustos’ta yapılacak festivalle ilgili 6-7 aydır titiz bir çalışma içinde olduklarını belirterek şunları söyledi:
" Bir çok ülkede festivalle ilgili PR çalışması yaptık. Ama maalesef bütün dünyada global bir kriz var. Özellikle bizim pazarlarımıza büyük etki eden ve hala devam eden Rusya Ukrayna savaşı var. Onun olumsuz etkilerini hala hissediyoruz. Altını çizerek söylüyorum, İsrail’in yaptığı soykırım var ki İsrail’i lanetliyoruz. Sözün bittiği yerdeyiz. Böyle bir dönemde böyle bir festival yapmak hiç kolay değil. Bizden desteğini esirgemeyen İstanbul Ticaret Odası’na, Türkiye İhracatçılar Birliği’ne, İHKİB’e, Fatih ve Büyükşehir Belediyesi’ne ve katkı sunan tüm sponsorlarımıza teşekkür ederiz ”
Lasiad Başkanı Eyyüpkoca gazetecilerin Laleli'nin tekstilin merkezi olması ile ilgili olarak sordukları sorularla ilgili de şöyle konuştu:
"Laleli’yi Laleli yapan hızlı moda, hızlı üretim, geniş ürün yelpazemiz, konumumuz ve fiyatlandırma. Hepsi birleştiğinde bizi birinci ve tercih edilen yapıyor. Bu sene festivalin teması “Sokak Modası”, kalıcı sloganımız da “Modanın Yükselen Yıldızı Laleli.” Laleli’yi dünyanın en büyük açık hava alışveriş merkezi olarak adlandırıyoruz. Dünyanın hiçbir yerinde bu kadar entegre bir tesis yok. Tarihi yarımadanın kalbinde tam anlamıyla bir cazibe merkeziyiz. Laleli’nin kımetini bilmeliyiz. 50-55 kadar ülkeyle çalışıyoruz. Afrika’dan Avrupa’ya, Ortadoğu’dan Balkan ülkelerine kadar Laleli’yi görebilirsiniz. Bu noktaya gelmek için çok çalıştık ve devam edeceğiz.Ekonomi ve tesktilin bu kadar sıkıntılı olduğu bir dönemde böyle bir çalışma için emek veren Komite Başkanımız Murat Dalma, yönetim kurulumuz ve çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. ”
Festivalin hedefi ilgili olarak görüşlerini aktaran Eyyüpkoca sözlerini şöyle sürdürdü:
"Festivalin hedefi, Laleli'nin küresel ölçekte moda, tasarım ve ticaret merkezi kimliğini daha da güçlendirmek. Bu festival, firmalara hem uluslararası pazarlar da görünürlük svğlamak, hem de bölgenin ihracat potansiyelini artırmak açısında, büyük bir fırsat sunuyor.Ayrıca festival doğrudan satıştan çok, tanıtım ve prestij odaklı, Laleli'nin global vitrin haline gelmesi, tüm esnafımıza uzun vadeli müşteri potansiyeli kazandırması açısından da son derece önemli."
Lasiad Başkanı Gipyasettin Üyyüpkoca, genç girişimcilere de seslenerek, Laleli'ye ve vizyonuna sahip çıkmaları konusunda çağrıda bulunarak; " Bu festival sadece bugünün değil geleceğin vizyonunu inşa ediyor. Laleli'nin enerjisini, yenilikçiliğini ve işbirliği ruhu yakalayın. Çünkü bu festival bir etkinlikten fazlası, bir dönüşüm bir qbaşarı yolculuğjdur" dedi.
Festival süresince, Laleli Ordu Caddesi’ne kurulacak stantlar ve LED kuleler iki gün boyunca aktif olacak. Ayrıca ilk gün Laleli Caddesi’nde gerçekleştirilecek olan defile, katılımcı firmaların ihracat gücünü ve koleksiyonlarını dünya vitrinine taşıyacak.
Festivale, başta Rusya, Ukrayna, Kazakistan, Özbekistan, Romanya, Polonya, Cezayir, Suudi Arabistan ve Afrika Ülkeleri olmak üzere pek çok ülkeden binlerce yabancı ziyaretçi katılacak.
18 Ağustos’ta Laleli Caddesi’nde gerçekleşecek defile de sergilenecek her koleksiyon, bir yandan tasarımı öne çıkarırken, diğer yandan Türkiye'nin tekstil ihracatındaki gücünü temsil edecek. Dijital görünürlük, marka iletişimi ve moda diliyle yapılacak sunumlar, Laleli firmalarına uluslararası alıcılara güven verme imkânı da sunacak.
Prodüksiyonunu Öner Evez ve Yakup Biçer’in üstlendiği ve büyük bir ekibin katkısıyla gerçekleşecek olan festival, Laleli’nin enerjisini yeniden sahada hissettirecek. Ayrıca İstanbul’un marka şehir kimliğine katkı sunarken, bölgedeki tekstil ihracatçılarına yepyeni fırsatlar yaratacak…



FACEBOOK YORUMLAR