ERP KÖPRÜ SİSTEMİYLE HIZLI VE PRATİK ENTEGRASYON MÜMKÜN
Ekmob yeni geliştirdiği ERP Köprü sistemiyle işletmelerin satış sonuçlarını satış aktiviteleriyle ilişkilendirerek operasyonları daha kârlı ve verimli hale getiriyor. ERP Köprü Sisteminin esnek servis yapısı ile hızlı ve pratik bir entegrasyon süreci sağlıyor.

04 Şubat 2025 - 16:49
CRM ve ERP gibi sistemler müşteri süreçlerinin doğru yönetimi için kritik bir öneme
sahip. Satış verilerinin, ERP veya B2B gibi stok, muhasebe, çek, cari modüllerini
içeren ve kaynak planlaması için kullanılan zahmetli platformlarda bulunması, saha
ekipleri için ciddi meydan okumalar yaratır.
Satış sonuçlarının, satış faaliyetleriyle otomatik olarak bağlanmaması, operasyonların ve ekip performansının stratejik bir şekilde değerlendirilmesini engeller.
Satış ve satış faaliyetleri arasındaki bağlantıyı manuel olarak kurmaya çalışan
çözümler, sahada gerçekleşen müşteri satın alma veya borç biriktirme trendlerinin
hızını yakalamakta yetersiz kalır.
ERP Köprü sistemi tüm bu olumsuzlukları ortadan kaldırarak, saha ekipleri için özel olarak tasarlanmış bir arayüzle, bakiye, tahsilat veya satış gibi müşteri bilgilerine kolayca erişimi sağlıyor. ERP sistemlerini Ekmob ile entegre eden işletmeler; satış süreçlerini daha iyi yönetirken, müşteri ilişkilerini güçlendirerek sürdürülebilir bir büyüme elde eder. Öte yandan satış faaliyetlerini satış verileriyle ilişkilendirerek satış performanslarını daha etkili bir şekilde yönetebilir.
Ekmob, yeni geliştirdiği ERP Köprü sisteminin esnek servis yapısı ile hızlı ve pratik
bir entegrasyon süreci sağlıyor. Logo, Mikro, Netsis veya benzer diğer sistemlerdeki
kritik uç noktaları Ekmob ile zahmetsizce entegre etmek mümkün.
ERP Köprü sistemi, yalnızca gerekli veriyi içeri alan akıllı sistem ve satıcılar için özelleştirilmiş tasarım sayesinde iş ihtiyaçlarına tamamen uyum sağlayan bir ERP entegrasyonu olarak geliştirildi. ERP Köprü sistemi, işletmelerin saha ekipleri ile merkez ofis
arasındaki veri akışını hızlandırarak, satış süreçlerinde maksimum verimlilik sağlar.
Bu yenilikçi çözüm sayesinde, satış temsilcileri ERP sistemlerinin karmaşıklığına
takılmadan, müşteri bilgilerine anında ulaşabilir ve daha bilinçli kararlar alabilir.
Ekmob’un güçlü entegrasyon altyapısı ile ERP Köprü, şirketlerin dijital dönüşüm
yolculuğunda önemli bir adım olmaya devam ediyor.
Ekmob SFA Hakkında: Ekmob, 2017 yılında Türkiye’de Satış Gücü Otomasyonu (SFA) alanında öncü olarak faaliyetlerine başlamış ve tamamen kendi AR-GE üretimi olan yazılımıyla satış ekiplerinin en yakın destekçisi haline gelmiştir.
Mobil öncelikli bir SFA platformu olan Ekmob, şirketlerin B2B ve D2D satış süreçlerini tek bir çatı altında toplarken; satış ekiplerinin günlük operasyonlarını, müşteri ve fırsat yönetimini, satış işlemlerini ve müşteri memnuniyeti süreçlerini etkin bir şekilde yönetmelerine olanak tanır.
Ekmob SFA, ekiplerin toplantı notları, aktiviteleri ve yazışmalarını yapay zeka ve doğal dil işleme (NLP) teknolojileriyle analiz ederek, olumsuz durumları anında tespit eden ve çözüm için gerekli aksiyonları hızla almalarına imkan tanıyan bir yapay zeka destekli asistandır.
Bu akıllı altyapı sayesinde satış ekipleri, zaman kaybetmeden proaktif çözümler üretebilir ve müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutabilir. ERP, CRM ve iş zekası (BI) araçlarıyla entegre çalışan Ekmob SFA, satış ekiplerinin ihtiyaç duyduğu tüm verilere tek bir mobil uygulamadan erişim sağlayarak iş süreçlerini kolaylaştırır.
Bu özellikleriyle Ekmob, satış süreçlerinde %40’a varan verimlilik artışı sunarken, satış ekiplerinin günlük operasyonel yükünü hafifletip daha verimli bir performans sergilemelerine destek olur. Adeta bir asistan gibi, ekiplerin yanında yer alan Ekmob, verimliliği ve müşteri memnuniyetini bir arada sunan güçlü bir çözüm sunmaktadır.
sahip. Satış verilerinin, ERP veya B2B gibi stok, muhasebe, çek, cari modüllerini
içeren ve kaynak planlaması için kullanılan zahmetli platformlarda bulunması, saha
ekipleri için ciddi meydan okumalar yaratır.
Satış sonuçlarının, satış faaliyetleriyle otomatik olarak bağlanmaması, operasyonların ve ekip performansının stratejik bir şekilde değerlendirilmesini engeller.
Satış ve satış faaliyetleri arasındaki bağlantıyı manuel olarak kurmaya çalışan
çözümler, sahada gerçekleşen müşteri satın alma veya borç biriktirme trendlerinin
hızını yakalamakta yetersiz kalır.
ERP Köprü sistemi tüm bu olumsuzlukları ortadan kaldırarak, saha ekipleri için özel olarak tasarlanmış bir arayüzle, bakiye, tahsilat veya satış gibi müşteri bilgilerine kolayca erişimi sağlıyor. ERP sistemlerini Ekmob ile entegre eden işletmeler; satış süreçlerini daha iyi yönetirken, müşteri ilişkilerini güçlendirerek sürdürülebilir bir büyüme elde eder. Öte yandan satış faaliyetlerini satış verileriyle ilişkilendirerek satış performanslarını daha etkili bir şekilde yönetebilir.
Ekmob, yeni geliştirdiği ERP Köprü sisteminin esnek servis yapısı ile hızlı ve pratik
bir entegrasyon süreci sağlıyor. Logo, Mikro, Netsis veya benzer diğer sistemlerdeki
kritik uç noktaları Ekmob ile zahmetsizce entegre etmek mümkün.
ERP Köprü sistemi, yalnızca gerekli veriyi içeri alan akıllı sistem ve satıcılar için özelleştirilmiş tasarım sayesinde iş ihtiyaçlarına tamamen uyum sağlayan bir ERP entegrasyonu olarak geliştirildi. ERP Köprü sistemi, işletmelerin saha ekipleri ile merkez ofis
arasındaki veri akışını hızlandırarak, satış süreçlerinde maksimum verimlilik sağlar.
Bu yenilikçi çözüm sayesinde, satış temsilcileri ERP sistemlerinin karmaşıklığına
takılmadan, müşteri bilgilerine anında ulaşabilir ve daha bilinçli kararlar alabilir.
Ekmob’un güçlü entegrasyon altyapısı ile ERP Köprü, şirketlerin dijital dönüşüm
yolculuğunda önemli bir adım olmaya devam ediyor.
Ekmob SFA Hakkında: Ekmob, 2017 yılında Türkiye’de Satış Gücü Otomasyonu (SFA) alanında öncü olarak faaliyetlerine başlamış ve tamamen kendi AR-GE üretimi olan yazılımıyla satış ekiplerinin en yakın destekçisi haline gelmiştir.
Mobil öncelikli bir SFA platformu olan Ekmob, şirketlerin B2B ve D2D satış süreçlerini tek bir çatı altında toplarken; satış ekiplerinin günlük operasyonlarını, müşteri ve fırsat yönetimini, satış işlemlerini ve müşteri memnuniyeti süreçlerini etkin bir şekilde yönetmelerine olanak tanır.
Ekmob SFA, ekiplerin toplantı notları, aktiviteleri ve yazışmalarını yapay zeka ve doğal dil işleme (NLP) teknolojileriyle analiz ederek, olumsuz durumları anında tespit eden ve çözüm için gerekli aksiyonları hızla almalarına imkan tanıyan bir yapay zeka destekli asistandır.
Bu akıllı altyapı sayesinde satış ekipleri, zaman kaybetmeden proaktif çözümler üretebilir ve müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutabilir. ERP, CRM ve iş zekası (BI) araçlarıyla entegre çalışan Ekmob SFA, satış ekiplerinin ihtiyaç duyduğu tüm verilere tek bir mobil uygulamadan erişim sağlayarak iş süreçlerini kolaylaştırır.
Bu özellikleriyle Ekmob, satış süreçlerinde %40’a varan verimlilik artışı sunarken, satış ekiplerinin günlük operasyonel yükünü hafifletip daha verimli bir performans sergilemelerine destek olur. Adeta bir asistan gibi, ekiplerin yanında yer alan Ekmob, verimliliği ve müşteri memnuniyetini bir arada sunan güçlü bir çözüm sunmaktadır.
FACEBOOK YORUMLAR