BAYRAM REZERVASYONLARI DÜŞÜK KALDI GÖZLER YAZ TATİLİNDE
POYD Bodrum Temsilcisi ve Bodrium Hotel & SPA Genel Müdürü Yiğit Girgin, bu yıl 4 buçuk gün olarak belirlenen kurban bayramı tatilinde otel rezervasyonlarının beklendiği kadar yoğun olmadığını söyledi.

Yerli turistlerin okulların kapanmasını beklediğini belirten Girgin, yine de Bodrum'da otellere ilgi olduğunu, asıl hareketliliğin ise Haziran sonuna doğru hissedileceğini söyledi.
Kurban bayramı tatilinin 4 buçuk gün olmasının dolulukları etkilediğini dile getiren Yiğit Girgin, “İnsanlar 9 günlük tatil beklentisiyle plan yapmışlardı. Şu anda bu süre kısaldı. Tatile ayıracak çok vakit kalmadı. Çoğu vatandaş tatilde kurban ibadetini yerine getirecek, kalan günlerde ise ailesini ziyaret edecektir. 15 Haziranda LGS, 21 - 22 Haziranda ise üniversite sınavları var. Bu tarihler de özellikle çocuklu ailelerin tatil kararlarını etkiliyor. Kısıtlı bütçeyle hareket eden yerli turistler, bu ihtiyaçlarını yüksek sezona erteleyecekler. Öte yandan yabancı turistlerin talepleri ise devam ediyor. Başta İngiltere, Polonya, Almanya, Rusya ve merkez Avrupa ülkelerinden konuklarımız Bodrum'u tercih ediyor” dedi.
TURİZM DİĞER SEKTÖRLERE DE CAN VERİYOR
Turizmin 70'e yakın iş kolunu besleyen, her kademeden önemli istihdam ve katma değer sağlayan bir sektör olduğunu belirten Girgin, diğer sektörlere can vermeye devam edeceklerini vurguladı.
Her zaman pozitif olduklarını ve geleceğe de umutla baktıklarını kaydeden Yiğit Girgin şöyle devam etti: “Türk turizmi kalite çizgisini koruyor. Gerek tesis gerekse hizmet kalitemiz üst seviyede. Yurt dışına yönetici ihraç ettiğimiz bir noktadayız. Dünyanın önde gelen otel zincirlerine baktığımızda Türk yöneticilerin arttığını görmekteyiz. Bu gurur verici bir gelişme. Ülkemizde birçok farklı ve uygun maliyetli turizm alternatifleri mevcut. İnsanlar yeter ki; merdiven altı ve belgesiz iş yapan kişilerle çalışmasınlar. Turizm sektörü de ülkedeki ekonomik ortamdan döviz kurlarındaki dalgalanmalardan etkileniyor. Vatandaşlar gibi biz de aynı tedarik zincirlerinden ürün alıyoruz. Fakat yalnızca turizm sektöründe bu artışlar yaşanıyormuş gibi bir negatif algı yaratılmaya çalışılıyor. Daha farklı ve düşük kalitede hizmet veren ülkelerle karşılaştırılmamızın doğru olduğunu düşünmüyorum”
FACEBOOK YORUMLAR